Beleggers moeten oppassen. Door de coronacrisis zijn we het beursgezegde vergeten ‘sell in may’, meent Salah Bouhmidi, head of markets bij IG. Maar er zijn meer onheilspellende vooruitzichten, zowel voor Heineken als de opkomende markten. De volatiliteit veroorzaakt rillingen.
Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!
Eddy Schekman woont en werkt vanuit China en houdt zich vooral bezig met duiding van het financiële nieuws voor ondernemende beleggers. Sinds 2008 publiceert hij voornamelijk voor het Cash platform.
De berichten op Cashcow kunt u ook lezen via de distributieplatforms LinkedIn, Twitter of Facebook. Vragen worden alleenbeantwoord via deze website en niet via social media. Haatdragende of respectloze vragen/reacties zal ik niet in behandeling nemen.
Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.