Meer dan 3.000 bezoekers van de BeleggersFair hebben afgelopen vrijdag mooie Gouden Tips gekregen om te benutten voor de komende 12 maanden.
Martine Hafkamp, Nico Bakker, John Beijer en Robbert Manders zijn allemaal gewaardeerde tipgevers en analisten die door vele beleggers op de handen worden gedragen. Maar er is een nieuwe categorie tipgevers in opkomst. Het zijn de jonge rocksterren onder de beleggingsdeskundigen.
Rockstar-influencers trekken een andere groep van beleggers aan dat de gevers van de Gouden Tips. Ze worden omringd door jongeren en zijn vooral actief op social media. Daar is niets mis mee. In het verleden haalden de hedendaagse beleggers met rijkelijk gevulde portefeuilles hun ideeën uit tipbladen als GeldActief, De Financiële Koerier, BeleggingsExpres en Beleggers Belangen. Van deze bladen bestaat enkel nog Beleggers Belangen.
Wat sommigen ook over de rockstar-influencers mogen denken, ze zorgen wel voor de een belangrijke verjonging van de beleggers. Dat zij anders met tipgevers en informatie omgaan moge duidelijk zijn. In het verleden deden we boodschappen met een winkelwagentje, nu is dat met een smartphone.
Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!