Beste lezer van de nieuwsbrief,
Helaas zijn de afgelopen dagen computers met Outlook op tilt geslagen na het ontvangen van onze dagelijkse nieuwsbrief CASHCOW. Het probleem is gelokaliseerd en opgelost. Wat was de oorzaak?
Zoals u weet is de naam van de website gewijzigd van CASHToday naar CASHCOW. Daar hoorde natuurlijk ook een andere template bij voor onze nieuwsbrief, die door derden wordt verstuurd. Maar wat blijkt? Deze organisatie is met een andere server gaan werken, maar in de template stond nog wel informatie die naar de oude -niet meer bestaande- server verwees. Outlook bleef hiernaar zoeken, waardoor u het idee kreeg dat uw mailprogramma vastliep.
Het is natuurlijk slordig dat onze distributiepartner de template niet heeft aangepast, maar laten we het als een menselijke fout beschouwen. Het belangrijkste is dat het probleem nu is opgelost en dat uw Outlook niet meer naar informatie blijft zoeken als u onze nieuwsbrief ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Eddy Schekman
CASH / CASHCOW