Saxo, de online-beleggingsspecialist, heeft haar nieuwe en verbeterde SaxoInvestor app gelanceerd. Na de tariefsverlaging van begin mei zet Saxo nu de volgende stap in het leveren van de beste dienstverlening.
“Ongeveer 60% van de transacties bij Saxo wordt via de mobiele telefoon gedaan, dus de ervaring die we per app bieden moet van hoog niveau zijn”, zegt Vincent Germyns, CEO Mid-European Region Saxo. “Om dat hoge niveau vast te houden, lanceren we een hernieuwde app die we hebben gebouwd op basis van de klantfeedback van 1,2 miljoen klanten wereldwijd. Door continu de app te vernieuwen, blijven we win-win situaties creëren voor onze klanten.”
Klanten profiteren van de vernieuwing doordat transacties makkelijker op te zetten zijn en doordat diversificatie over aandelen, ETF’s en obligaties uit 30+ wereldwijde markten overzichtelijker gemaakt is. Als vanouds vult Saxo deze functies aan met up-to-date beleggingsinspiratie.
Saxo Investor app verbeterde functies:
- Geüpdatete, gebruiksvriendelijke productpagina’s voor aandelen, ETF’s en obligaties
- Vernieuwde ‘News Hub’ met marktonderzoek, inzichten en inspiratie
- Aanpasbaar portefeuilletabblad om beleggingen en ‘watchlists’ te volgen
- Intuïtieve menustructuur en verbeterde navigatietools
Één reactie op “Nieuwe en verbeterde SaxoInvestor”
Nou, dit is wel heel aanmatigend: “de beste dienstverlening”
Ze kunnen beter zeggen minder slechte dienstverlening, want die was na overname van Binck bank en
het gedwongen overgaan op het slechte SAXO portaal, bar slecht. Ik ben daar toen zo snel mogelijk weggegaan.