Nieuwe en verbeterde SaxoInvestor

Geplaatst door | 1 reactie Brokers, Fundnieuws

Saxo, de online-beleggingsspecialist, heeft haar nieuwe en verbeterde SaxoInvestor app gelanceerd. Na de tariefsverlaging van begin mei zet Saxo nu de volgende stap in het leveren van de beste dienstverlening.

Nieuwe en verbeterde SaxoInvestor“Ongeveer 60% van de transacties bij Saxo wordt via de mobiele telefoon gedaan, dus de ervaring die we per app bieden moet van hoog niveau zijn”, zegt Vincent Germyns, CEO Mid-European Region Saxo. “Om dat hoge niveau vast te houden, lanceren we een hernieuwde app die we hebben gebouwd op basis van de klantfeedback van 1,2 miljoen klanten wereldwijd. Door continu de app te vernieuwen, blijven we win-win situaties creëren voor onze klanten.”

Klanten profiteren van de vernieuwing doordat transacties makkelijker op te zetten zijn en doordat diversificatie over aandelen, ETF’s en obligaties uit 30+ wereldwijde markten overzichtelijker gemaakt is. Als vanouds vult Saxo deze functies aan met up-to-date beleggingsinspiratie.

Saxo Investor app verbeterde functies:

  • Geüpdatete, gebruiksvriendelijke productpagina’s voor aandelen, ETF’s en obligaties
  • Vernieuwde ‘News Hub’ met marktonderzoek, inzichten en inspiratie
  • Aanpasbaar portefeuilletabblad om beleggingen en ‘watchlists’ te volgen
  • Intuïtieve menustructuur en verbeterde navigatietools
Elke ochtend beleggingstips ontvangen? Meld u gratis aan voor Cashcow Daily!


Deel dit artikel

Geschreven door:

Eddy Schekman

Eddy Schekman woont en werkt vanuit China en houdt zich vooral bezig met duiding van het financiële nieuws voor ondernemende beleggers. Sinds 2008 publiceert hij voornamelijk voor het Cash platform.


De berichten op Cashcow kunt u ook lezen via de distributieplatforms LinkedIn, Twitter of Facebook. Vragen worden alleen beantwoord via deze website en niet via social media. Haatdragende of respectloze vragen/reacties zal ik niet in behandeling nemen.


Bekijk alle 20464 berichten van Eddy Schekman

Één reactie op “Nieuwe en verbeterde SaxoInvestor

  1. Nou, dit is wel heel aanmatigend: “de beste dienstverlening”

    Ze kunnen beter zeggen minder slechte dienstverlening, want die was na overname van Binck bank en
    het gedwongen overgaan op het slechte SAXO portaal, bar slecht. Ik ben daar toen zo snel mogelijk weggegaan.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Terug naar het nieuws overzicht

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten